LELAKI TANGKAP MUAT

RM25.00

Tajuk LELAKI TANGKAP MUAT
Penulis MYNFAMIEZA
ISBN 978-967-365-319-5
Sem. Malaysia RM25
Sabah / Sarawak rm28
Buang
SKU: N/A. Categories: , .

Gara-gara nak menutup malu, Qisya Adelia telah dihantar ke kampung. Duduk bersama Hajah Limah yang kuat berleter dan suka mencari salahnya. Pantang bertemu muka, pasti ada yang tak kena.

Tak tahan azab duduk di dalam rumah, Qisya Adelia secara senyap menyelinap keluar mencari hiburan. Dia hampir diperangkap. Nasib baiklah Hael Iktizaz, cucu angkat kesayangan Hajah Limah menjadi penyelamat.

Hajah Limah pening kepala. Tak tahu nak buat apa, Hael Iktizaz datang bersama dengan ideanya. Dia meminta toknya kahwinkan sahaja dan dia sudi terima.

Bukan mudah untuk Qisya Adelia setuju. Lagi-lagi lelaki yang jadi pilihan papanya adalah lelaki yang suka menyakitkan hatinya. Sampai sanggup dia mengambil tindakan gila gara-gara mahu memprovok keputusan tegas papanya. Tapi, tidak dilayan. Dia cuba untuk membantah dengan cara lain pula.

“Aku tak percaya. Lelaki macam kau ni mesti ada niat lain. Sebab tu kau nak sangat nikah dengan aku, kan?”
“Ya. Aku memang berniat kalau ada jodoh antara kita berdua aku nak bimbing hang sampai syurga.”

Nak tak nak, Qisya Adelia terpaksa terima kerana syarat papanya. Dia yakin perkahwinan ini tidak lama. Namun, semakin hari dia semakin selesa hidup berdua. Dia sedar dia dah jatuh cinta.

Hael Iktizaz lagilah suka!

Additional Information

Lokasi

Sem. Malaysia, Sabah / Sarawak

Komen

Tiada ulasan lagi.

Menjadi yang pertama untuk komen "LELAKI TANGKAP MUAT"

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *